2015. február 7., szombat

Poszeidón Tempolma

Este odamentem a hoteligazgatóhoz, mondom neki. Szeretnék elmenni a kirándulásra, mert itt még nem jártam, s most egyébként is egy kissé ingerszegény a környezet. Szerencsére azt válaszolta hogy természetesen. Mondom magamnak na mondom remek. Így hát más dolgom sem akadt mint reggel időben felébredni. Ami jelen esetben reggel hét órát jelent. Hm... Nem vagyok az a koránkelő mostanában, meg egyébként is minek. Szal: reggel hét az még is csak reggel hét. S persze éccaka jön rá az animátor csajszira a beszélgethetnék. Mert ugyebár most nagyon szerelmes, (no mondjuk nem belém) s a pasija nem írt neki már vagy három órája. Az élet már csak ilyen. De a lényeg, alig aludtam , s reggel korán keltem fel. Biztosan viccesen néztem ki, mert többen jót kuncogtak mikor megláttak... 
Gyors reggeli után irány a busz. 

Sajnos javarészt a buszról tudtam csak fotózni, mindössze kettő helyen álltunk meg. S ott se sok időt töltöttünk. 
A Harcsa
 Egy laza órás buszozás, s mivel felettébb unalmas így kattintgatás.








Az egyik célállomás: Poszeidón Temploma



Egy düledező templomocska.






Az egyik utaskísérő. Nem azzal a busszal mentem amelyikkel ő.