2016. augusztus 4., csütörtök

Korfu ismét

Az történt ami szokott. Mármint megint kikötöttünk Korfu szigetén. Reggeli sétára indulás, s mivel a lustaság fájna, szerencsére nem. Szerencsére nem, így kivételesen busszal mentem be a városba. Némi sétálás után megtaláltam utazásom célját a telefonos boltot. Ahol olyan tömeg volt, hogy nem tudtam hova legye. Akkor irány a másik, hátha ott kevesebben lesznek. Nem voltak. Mert ugye ilyenkor kell mindenkinek elintézni mindent. Nem is baj, legalább álldogáltam egy kicsit a hűsben. A kinti hőséget nehezen viselem. Mondjuk panaszkodni inkább nem panaszkodom, mert nyáron legyen meleg. Szóval busszal be a városba. Ami egyébként, harminc perc gyalog az most öt perc volt. Itt már jártam többször is. A forgatag előtt sikerült csavarogni. Szeretem az ilyen városokat.